fredag 2 mars 2012

Kex och fredag

Åh det är fredag och de känns helt underbart! Vilken lyft det gör när solen skiner och alla verkar så mycket mycket gladare.. människorna vaknar ur sitt ide..
Idag på jobbet kom kollegans vän och bjöd på lite nyheter! I vanliga fall brukar jag inte äta dessa god heter, men cheesecake med jordgubbsmak var svårt att motstå.. o gissa om den var så god som den lät? JAAAAAA!

För oss viktväktare kan jag berätta att 1 kex är 2 propoints, helt okej och något jag absolut skulle kunna lägga några poäng på, så god är den! :))



En annan nyhet som han bjöd på, beskrev han som en sockerbomb.. ingen socker i kaffet om du ska äta denna kex.. njaa.. de hade vi olika uppfattningar om jag och kollegan och min åsikt är att så sööt var den inte.. förutom det så var den god, ingen wau eller jaa men en god kex, absolut! Glömde tyvärr ta med innehållsförteckningen, så vet inte hur många poäng en kex är av dessa sort :((



Hoppas ni får en trevlig helg allihopa, jag hoppas på prova lite nya recept och komma med några inlägg!

Inga kommentarer: