måndag 26 mars 2012

Viktblogg v.13

Jag kan erkänna att jag hade varit grymt besviken om jag inte hade gått ner minst 1 kg efter veckan, jag har verkligen bara hållit mig till dem dagliga och försökt att undvika ta från veckobonus.. igår fick jag ta då jag missade totalt räkna lunch och middag från matkassen innan jag åt!



Som ni ser så står det minus 1,2kg. Nu är det bara 3.5kg kvar till målet, det borde jag ju fixa eller hur?

Jag har dock en oroande faktor som kan spöka till det och det är att vi ska utomlands, något jag har aldrig lyckats är att komma hem och ha plus minus noll på vågen, utan snarare alltid ett plus. MEN jag vill göra det här till en livstil så jag vill även lära mig att hantera vikten på en resa, så det blir en utmaning. Måldatumet kommer få en extra vecka eller två beroende hur resultatet blir från utomlands veckan. Håller jag mig plus minus noll så blir det en extra vecka. Blir det lite plus, så blir det 2 extra veckor. MEN ingen vore lyckligare än jag att jag hade lycktas nå målvikten innan vi drar på semester!!!

Så mot samma mål full fart framåt!

2 kommentarer:

Lätta och Goda recept sa...

Vad duktig du är! Heja dig!
Du fixar det till semester.

Lycka till!

Frostrosor sa...

Härligt! Nu rasar det igen! det här fixar du ju!