söndag 18 mars 2012

Tack för kommentarerna och lite om helgen

Hej på er där ute!

Tack snälla för alla kommentarer som kommer in, var roligt att få lite respons! Dock har jag inte hunnit besvara några, då tiden bara rinner iväg.. och denna helg så har jag haft fantastisk rolig helg, jag har nämligen varit på Ullared!



Jag och min vän brukar åka ner 2 ggr om året och ha en tjej helg med shopping! I år bodde vi på motellet och måste verkligen rekommendera detta! Fint, fräscht och NÄRA!

De blev lite smått och gott nyheter till köket, men de kommer mer bilder i veckan!

Lite orolig bara inför vågen imorgon, men jag var stolt över mig själv att jag iaf idag hejda på mig själv och tog bara Bic Mac och inte hela menyn till lunch i farten.. så det ger jag beröm för mig själv! Imorgon går vågen som det gör, för nu är jag super motiverad att förlora de sista kilona jag har kvar!

Vad har ni gjort för trevligt i helgen?

2 kommentarer:

emma-isabella sa...

Hur går det för dig med VV?
Går du ner nåt?
Hur mycket i veckan i snitt?
kram och pepp

admin min mat o vikt sa...

Jo de går bra, hoppas på bra resultat på måndag... varje vecka går ner ngt, ligger kanske snitt på ca 0.7 kg... kom inte in på din sida för att kika in, men kan vara min mob... får testa datorn imorgo :)