fredag 9 mars 2012

Fredag och massor av gratis produkter!

Härliga fredag, äntligen är du här! Du har varit så efterlängtat! Fredag betyder välkommen helgen, mycket familjetid och inga jobb plikter! Den här fredagen är extra rolig då jag har både varit och kvitterat ut alla kuponger som jag har lycktas kamma hem lite här och där och de damp ner en paket till posten med lite viktväktare nyheter!



Ingen redovisning av produkterna här och nu, utan de kommer senare när jag testat dem! Har massa spännande idéer och sen tycker jag det är otroligt roligt att kolla alternativ till viktväktarna, hur många poäng "halvfabrikat" är. Jag har ingen skyldighet att redovisa några av produkterna, men jag är en nyfiken själ och älskar att prova produkter och är produkter goda, de är så klart jag vill rekommendera dem vidare!

Ni är många läsare där bakom kulisserna och läser min blogg, det tackar jag för så mycket! Hoppas ni hittar något som faller er i smaken! Önskar en riktigt trevlig helg och hoppas vårvärmen lyser med närvaro hos er med i helgen som SMHI har lovat :)

2 kommentarer:

Lätta och Goda recept sa...

Vad trevligt, nytt är alltid kul att prova.
Jag erkänner att jag är en av de i kulisserna som "smyger" in.

Hoppas du får en härlig helg med god mat och mycket sol

Lätta och Goda recept sa...

Grattis, jag och du kan kompa ;-)
Min last är också Pepsi Max. Ska göra ytterligare ett försöka att minska på det intaget...
Ha det fint!