torsdag 22 mars 2012

Fantastisk dag!

Idag blev de ingen middag från matkasse, då vi hade lite annat vi behövde göra på vift, utan de fick bli lite snabbmat i farten. Vilken härlig dag vi har haft idag: Solen skiner, de är varmt och livet ler! De bästa med dagen har varit att jag känner att börjar komma ikapp all jobb jag legat efter med, vi bokade en utomlands resa och sonen bestämde helt själv att börja sova i sitt eget rum!

När man känner vår i luften, känner man också för att inreda hemma efter det. Själv har jag blivit otroligt förtjust i turkos! Som ni ser, de presenterar nu mitt "nya" kök efter Ullared. Kan berätta att denna färg har fått även följa med till sonens kläder, kontoret, mannens kläder, ja jag har nog blivit lite förälskad i turkos ;)



Några andra härliga köp jag gjorde på Ullared var ju min efterlängtade visp, min gamla gick ju sönder här för ett tag sen. O köper man en visp behöver man köpa även lite formar i vårens färger!



Vardagsrummet fick en duk i grönt, men den ville inte göra sig rättvis i foto. Utomhus köpte jag också lite dekorationer som ska upp på baksidan där vi kommer göra "renovering" om några veckor. Mycket som händer, man har börjat leva igen!

Hur har vårkänslorna påverkat er?

1 kommentar:

Lätta och Goda recept sa...

Visst blir man mycket piggare och gladare av våren : ) Ljuvligt.
Turkos tycker jag också är en jättefin färg. Dock så går mycket i mitt hem i cerice och rosa, min favvofärg :-)
Klart man inte kan köpa visp utan formar, ett måste, helt klart!!!

Ha en skön helg!