söndag 1 april 2012

Viktväktare produkter: fika, godis och mat

Här kommer 3 produkter från viktväktarna som jag har testat!

Först ut är Baked Apple Pie:



Då jag själv är allergisk mot äpple fick svärmor, svägerska och mannen stå för beskrivningen av produkten. Alla tyckte om den och svägerskan berättar att den smakar mild smak av äpple, lagom. Så godkännt absolut och för 2 propoints en bra mellanmål eller fika.

Sen fick jag lite godis att testa, Cappucino Toffiees:



Är inte så där speciellt förtjust varken i toffee eller kaffe, men prova skulle man ju. Ingen för mig, men mannen gillade dem. Han beskriver att de är en väldigt mild smak av kaffe i godiset annars väldigt lik "vanliga" toffee godis.


Sist ut i testet är en matprodukt, Risotto:



Den här hade jag stora förhoppningar om, dels för att det är lite poäng, men även för att det är en produkt som skulle vara lätt att ha till på jobbet exempelvis om man glömt matlåda eller liknande.

Tyvärr levde inte förhoppningarna mer än i drömmen. När jag hade tillagat maten, så var lukten något kopiös äckligt! Men allt ska smakas och kan bara beskriva att jag rös till varje gång jag tog en tugga. De är min åsikt om produkten och som ni ser, de ser inte speciellt tilltagande ut heller i matlådan.



Slutsats:

Precis som hos alla: andra produkter är bättre och andra produkter är sämre. Kan varmt rekommendera med hjälp av nära och kära vidare både Baked Apple Pie och Toffee Cappucino. Tummen ner får Risotton.

1 kommentar:

Frostrosor sa...

Haha! Förlåt... men redan innan du skrev vad du tyckte om risotton, så tänkte jag "Vem har kommit på något sånt här som ser så oaptitligt ut". Synd att det inte var gott heller!