måndag 23 april 2012

Viktblogg v.17

HJÄÄÄLP! Nu är det bara en vecka kvar till att jag måste nå målet = 65,5 kg! Så jag har kämpat hela veckan och räknat och vägt och hållit mig till poängen, men nej de vill inte!


Minus 1 kg borde jag hoppa hurra för, men jag hade förväntat mig mer, mycket mer! Åhhh, så besviken men de är bara bita ihop och fortsätta! Så 1 vecka kvar och minus 1,7 kg måste bort.. så nu är det drastiska åtgärder! Ingen läsk från och med fredag, det gäller även light läsk! Bara viktväktarnas matlåda och då kan jag säga att som tomatallergier har jag typ 2 att välja mellan.. men favoriten är den här:


Jag måste måste måste klara det, jag har gjort det innan. Minus 2,2 kg tror jag har klarat som bäst i alla mina år på viktväktarna, så det är inte omöjligt. Däremot kommer de bli super tufft!

Idag ska zumban fram och de ska skakas rumpa och svettas och jag ska göra allt som står i min makt, för jag vill inte betala 20 000kr utan JAG VILL VINNA 10 000kr!

Mot samma mål, med bestämda steg!

2 kommentarer:

Frostrosor sa...

Heja heja sista biten!

Anonym sa...

Du kommer att fixa det!

/Anne