fredag 12 november 2010

Viktblogg v.45

Tyvärr kan jag inte skriva hur det har gått för mig, för den här veckan kom jag inte iväg till viktväktarna. Jag gjorde en vurpa här hemma bland barnleksakerna och oturligt nog gjorde illa knät och har nu en helgipsat ben. Tror inte vågen visar rättvisa när man har en gips hela vänster benet.. o sen är det där vätskesamla veckan också.. så jag hoppas nästa vecka visar vågen massor av minus!

Jag har hållit dieten ändå, fast jag velat tycka syns om mig själv.. har däremot unnat mig med min man under veckan en ostbågar påse.. o det smakade smaskens.. vad intressant det är när man nu varit med ett tag.. att man är inte sugen längre på ett helt påse.. jag tog ett litet skål och innan den ens var tom var jag nöjd.. jag ville inte ha mer.. så är glad över att det är inte påtvingat längre att sluta äta, utan kroppen säger ifrån själv.

Ja det har ju inte blivit så mycket promenader eller träning och vet inte när jag kan införa promenaderna igen.. lite blir det allt, men det kommer nog bli korta promenader ett tag framöver.. nu när tom snön är här.. så knät läker och blir bra!

Försöker snart uppdatera lite med recept också, när jag väl kan stå i köket och laga mat igen ;)

Inga kommentarer: