fredag 12 november 2010

Åh, en AWARD till mig ! :-)



Tack så jätte mycket Frostrosor för denna award! Det värmer mitt hjärta och motiverar mig ännu mer att fortsätta med matlagning och projekt viktminskning! Hade jag fått detta av någon annan, hade det definitivt kommit till dig, för hittar mycket inspiration från dig! Till er alla andra besökare, ett mat och bak blogg som ni bara inte får missa!

Med utmärkelsen följer följande regler:
1) Tacka den person som du fick utmärkelsen av.
2) Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3) Dela tre saker som du gillar med dina läsare (eller som du själv gillar)
4) Skicka utmärkelsen till fem bloggar, som du tycker förtjänar denna utmärkelse.



De finns så mycket som jag gillar och fick fundera flertal gånger hur jag ska komma fram till 3 saker som jag gillar och tyvärr måste jag skriva ner 4 saker istället.

1) Umgås med familj och vänner
2) Laga mat
3) Pyssla, scrapbooking tillhör nära hjärtat!
4) Resa

O sist men inte minst, 5 bloggar som förtjänar denna award!
1) Emilia saksassa - Det är en finsk blogg, min kusin som är utbytesstudent i Tyskland.
2) Pernillas pysselblogg
3) Katjas liv
4) Jessice Åkerblom - En egokick som förhoppningsvis lämnat ett spår
5) Efter lilla Viggo kom till jorden

Inga kommentarer: