söndag 7 november 2010

Tacos



Tacos är en klassisk recept som görs i många hem, även i våra dock inte så ofta som min man skulle vilja. Det som man är alltid lika nyfiket på är att se vad som bjuds med som tillbehör! Hos oss är det alltid: Isbergssallad, gurka, majs, färdig guagamole alternativ egen gjord, ost och tacosås. Självklart har vi huvudingrediensen köttfärs med tacokrydda och till allt detta äter vi det med mjukt bröd! Vad har du till din tacos? Ska det vara hårt eller mjukt bröd?

4 kommentarer:

Frostrosor sa...

Jag älskar att ha mango till mina tacos och så Pineapple salsan och gräddfil är nästan ett måste! :-)

Admin sa...

Åh mango, det måste jag prova :) Vi hade ren ananas förr i tiden till tacos, men efter allergin har den försvunnit precis som tomat från taco bjudningen när vi äter bara vi här hemma.. Hade annars varit intressant att prova också Pinapple salsan!

Katja sa...

Vi har isbergssallad, tomat, gurka, majs, ost, köttfärs med tacokrydda, lök, tacosås, mjuka bröd, men jag kan ta ibland taco chips med ostsmak.

Frostrosor sa...

Du har en award att hämta hos mig! Vill ge den till dig eftersom du så generöst bjuder på din väg mot målvikten!