måndag 28 maj 2012

Decubal Body Lotion


Minns ni att jag bloggade för ett tag sen om att jag fick chansen via Smartson testa ekologisk certifierad body lotion? Lotion är en produkt som jag tycker man ska använda ett tag innan man kan riktigt ge bedömning om det verkligen är bra eller inte..

Så vad tycker jag nu efter ett par veckors användande?

Jag är kär! Inte bara att jag tycker om pumpflaskan så känns den här helt annorlunda mot andra. Den är otroligt härlig att ta på sig och händerna känns inte så där "klibbiga" efter användandet, om ni förstår vad jag menar?

Den är dryg och gör huden fantastisk len!

Flaskan tycker jag är lagom stor, dock vet inte alls vad priset är för flaskan så det kan jag inte ge något omdöme om.

Plus i kanten att den är både ekologisk och parfymfri, vilken behövs i våra familj då min mor är doftallergier och man vet aldrig när det kommer besök.

Jag rekommenderar detta varmt!

Inga kommentarer: