tisdag 8 maj 2012

Lite produkter som kommit hem igen

Åh det är ju så roligt när man kommer hem och de väntar ett paket! Igår kom sista utskicket från Viktväktarna. Roligt men så synd att de tar slut! Har varit otroligt roligt att få blogga om deras produkter. Har kvar viktväktare prenumerationen till mitten av juli, sen får jag se om jag fortsätter att betala som guldmedlem eller om jag ändrar lite riktig igen på bloggen. Vi får se!

Hur som helst så kom det en tidning igen, lite chips, sås i två olika varianter. De kommer egna blogg inlägg om det lite senare när produkterna är testade!


Idag väntade ett nytt paket igen, innehållet har jag avslöjat tidigare på Facebook (ni har väl inte missat att ni kan gilla min blogg och där med prenummera inläggen på facebook). Ja innehållet i paket var inget mindre än Decubal Ecological Body Lotion . Har genom Smartson fått bli testpilot, spännande!


Saknar ni recept från mig, då kan jag berätta att resten av veckan kommer de en hel del nya, om inget oväntat händer!

Ha de gott i solen, de är ju helt underbart med våren!

Inga kommentarer: