måndag 7 maj 2012

Viktblogg v.19

De var väntat men ändå en chock.. jag har verkligen släppt på tyglarna veckan som varit.. men att vågen skulle visa plus 2,3kg hade jag inte räknat med..

Ja det är bara att bita ihop och försöka igen.. har kommit precis hem och dagen kanske inte blev som jag hade tänkt mig, inte direkt så att jag har hunnit räkna poäng.. men de svåra är att gå ner när man är nu nöjd med kroppen... jag är super nöjd med min kropp.. jag har kurvorna där jag vill ha dem och jag mår toppen! Får se om jag ändå väljer snart att lägga mig det här nivån. De viktigaste som är nu är att de inte blir någon viktuppgång varje vecka, utan att de blir en plus minus noll om de inte blir ett minus.

Mot samma mål, sakta men säkert!

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag är ganska säker på att dt är vätska du samlat på dej..