torsdag 24 maj 2012

Inspiration!

Idag har det varit helt fantastisk dag! Mitt företag bjöd på en inspirationsdag och vilken inspiration vi har fått! Alltså det går inte ens beskriva allt härligt jag fått höra, utan citerar rakt av Olof Röhlander som han berättade för oss att vi skulle säga när folk frågade vad vi hade hört idag:

"Framrutan är alltid större än backspegeln"


Med denna härliga dag, vill jag vara en inspirationskälla och berätta något helt fantastiskt! Jag vet att jag har skrivit upp i januari någonstans hur stor midjemått jag hade, de hade jag tydligen inte gjort in i viktväktare online. Dock hade jag skrivit in att min midje mått 2011 september var 108 cm. Så här 8 månader senare när jag mäter mig får jag världen chock och glädjebesked! Jag har minskat ner min midja med hela 20 CM på 8 månader!


Jag vill ändå poängtera det jag fick höra idag från Mia Törnblom: Bli vän med din kropp, börja älska din kropp, älska dina volanger, älska dina tigerränder, älska dig själv, för livet blir så mycket enklare!

Jag älskar min kropp och jag ser helt fantastisk ut! Idag vet jag även att jag är lite hälsosammare med den viktnedgång jag har gjort, för min hjärta och för mina övriga organ. Jag har gjort det för min skull och jag hoppas verkligen att du gör också det för din skull om du börjar på den här resan! Att göra saker för sig själv är de viktigaste man kan göra, för de är aldrig någon annan som kommer göra det åt dig! Ta hand om dig, ge kärlek och må bra där du är här och nu och njut av livet!

Inga kommentarer: