måndag 16 januari 2012

Viktblogg v.3 och viktväktarna PR

Minns ni målet? Isf sväng förbi och läs HÄR

Nu är det dags, nu är det dags att starta igen så imorse kvart i åtta vägde jag mig med våra Wii och här ser ni resultatet:



Så nu innebär det att jag måste väga 65,5kg i slutet av april. Motivationen är inte de bästa, men så fort man tänker på pengarna så gör man det bara! Planering är A och O, så nu gäller det att veta vad man gör. Då blir man riktigt glad när det denna dag dimper i brevlådan en liten gåva från viktväktarnas PR.



Precis i samma veva när jag börjar prata om vadslagning får jag lite e-post där Viktväktarna frågar om jag vill blogga om min viktresa och i kompensation får jag följande:

·6 månaders medlemskap inkl. introduktionsmaterial
·Varje nummer av ViktVäktarnas nya magasin – ViktVäktarna Magasin
·Kokboken Grytor & gratänger
·Inbjudan till pressfrukost
·Produktprover
·Alltid färska nyheter
·Tävlingar
·Och massor av härlig inspiration för att lyckas


Då jag har gjort detta tidigare visste jag svaret direkt och det ska bli riktigt fantastiskt att göra denna resa nu. Både för min egen skull och hoppas att man inspirerar andra på vägen! Om det kommer bli lätt, nej. Kommer de bli roligt, absolut! Kommer jag lyckas, jag måste! Är detta jojobantning, ABSOLUT INTE! Utan det här kommer vara en resa som förändrar mitt liv. Viktväktarna ger mig verktygen, det är upp till mig att hitta en väg som passar mitt liv nu.

Så nu ska jag sätta mig ner i soffan med lite te och fördjupa mig in i mitt paket, redovisning om innehållet kommer lite här och där på bloggen.

Välkommen med och följ min resa :)

Inga kommentarer: