onsdag 11 januari 2012

Jag har fått en award!



Liebster är ett tyskt ord som betyder ”käraste” och utnämningen ges bara till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter.

Det är en utmärkelse som uppmärksammar fina, inspirerande bloggar, inte bara de bloggar med tusentals läsare, utan även de lite mindre. Min utmärkelse fick jag av Frostrosor! Tack snälla underbara Frostrosor - dina kommentarer här och dina inlägg i ditt eget blogg motiverar och ger stor kärlek och glädje alltid till mig!

När man får utmärkelsen gör man följande:
* Tackar den som givit utmärkelsen och länkar! Tack Frostrosor!
* Skriver ner 5 bloggar som man lämnar awarden vidare till, och meddelar detta med en kommentar hos dem.
* Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.

Jag lämnar awarden till:

Tomtens Dotter - Inte bara att hon har super mysig julblogg, så tipsar hon en massa god mat och bakrecept! Hon skriver på ett sätt som gör att man vill bara ha mer och mer!

Tina Gustafsson - Du hittar här en massa härliga recept, tips på dukningar, bloggar om jul och massa annat nyttotips!

Julswappen - En härlig kvinna - Mindi - fick en ide att skapa julkalender bland svenska befolkningen för ett antal år sen och år 2011 fanns med 39 härliga kvinnor som skänke massa kärlek till helt okända människor. En av de fantastiska sakerna jag varit med om i mitt liv.

Familjen i Insjön - En gammal kollega till mig bloggar om sitt liv sen hon flyttade till Insjön. Jag vill ge denna award till henne då hon tillsammans med sin familj gjort en helt fantastisk resa när hennes son föddes i vecka 22+6, jag blir inspirerad och älskar människor som vågar dela med sig sin resa och inspirerar andra att kämpa!

Sist men inte minst är osäker om du är en liten blogg eller stor men du får en award från mig iaf!

Köpstoppsbloggen - Allt började med att jag sprang på boken om hennes blogg och sen dess har jag följt bloggen slaviskt! Hon ger många nyttiga tips att tänka på i våra materialistiska värld - man kanske inte behövar ha så mycket saker och handla så mycket?


Jag hade mer än gärna gett tillbaka awarden till Frostrosor, har ni inte tittat in hos henne än, då är det hög tid att göra det nu! Tack vännen, du fick min motivation tillbaka till bloggen!


Det är nedräkning, på måndag börjar vi igen! En resa mot hälsosammare liv!

3 kommentarer:

Bölänge bor sa...

Tack så mycket för nomineringen :)

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

TACK!
Oj vilken bra avslutning det blev på dagen. Jag blir riktigt rörd nu

Kram

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

Och jo förresten: Så klart att jag kommer att passa awarden vidare. I helgen...