torsdag 31 mars 2011

Viktblogg v.13

Ni vet när man vaknar och så upptäcker man att det är den tiden av månaden så vill man ju bara gräva ner sig... o så ska man väga sig också.. förra gången de var den här tiden av månaden så gick jag ju inte och vägde mig men idag gjorde jag det och är nöjd.. plus minus noll.. bättre än väntat, för jag väntade mig ett plus.. så är nöjd!

Nu har jag börjat köra stenhårt igen... jag skriver upp all mat, räknar och underhåll mig med poäng, tränar.. idag åkte även stegräknaren på och jag har fått 3 extra bonus idag vilket är jätte bra resultat av att man gått mycket mer än väntat.. tog en mindre promenad ute idag, men vågade inte riktigt utmana mig än då jag känner att det påverkar andningen.. fick nämligen igår en allergisk chock... o det är resultatet av att man experimenterat med maten lite väl mycket med de nya medicinerna och nu är min kropp i eld och lågor.. men jag är inte ledsen för det utan tar detta som lärdom och låter kroppen vila ut och sen exprimenterar vi lite till men inte riktigt så stenhårt..

Ja de känns bra att man kommit så långt man gjort.. har tom provat kläder som jag hade på mig innan jag blev gravid och de går ju ha dem på sig, dock vill jag gå ner lite till innan jag tycker dem sitter snyggt även sittandes.. för stående sitter nästan allt snyggt ;)

Nu kör vi en vecka framåt, jag är iaf motiverad till tusen!

Inga kommentarer: