måndag 7 mars 2011

Save Smart - Buzzador



SaveSmarts är ett smidig tjänst ute på internet som erbjuder förmånliga mängdrabatter. Rabatterna finns inom en rad olika områden, bland annat italienska delikatesser, köksutrustning och hyrbilar. Just nu kan du anmäla ditt intresse så att SaveSmart kan handla upp ett billigare elpris till sina medlemmar. Och som alltid vid mängderbjudanden - ju fler medlemmar desto bättre priser!

Jag har fått chansen via buzzador (läs mer längst ner) prova denna tjänst, men vet du vad? Det är gratis, så du kan bli också medlem här! Kika in och hitta dina erbjudanden som du vill ha mängdrabatt på! Själv blev jag väldigt nyfiken på det här med elpriserna och väntar med spänning vad SaveSmart kan erbjuda! En annan sak som jag föll för var även delikatesskorgarna, vilken perfekt present till vänner och familj! Inte var det dyrt heller, det är det jag tycker om SaveSmart, att man får mängdrabatt på bra erbjudanden!

Vad är Buzzador?
Ute på internet finns det en sajt/företag som heter Buzzador. Att vara medlem hos Buzzador innebär att få möjligheten att prova nya produkter och tjänster utan kostnad! Som man sedan berättar för sina vänner! Man ger feedback till tillverkaren vad man själv och ens vänner tycker om tillverkarens produkt eller tjänst! Vill du läsa mer följ denna länk.

Är du redan övertygad och vill vara med, följ denna länk, så framgår det att jag har bjudit med dig!

Inga kommentarer: