torsdag 24 mars 2011

Viktblogg v.12

Sakta men säkert är väl mottot nu känns det som.. minus 0,3kg är ju bättre än inget alls eller ett plus.. så ett steg närmare målet.. önskade verkligen att jag kunde motivera mig de sista kilona.. istället för att tänka jo men självklart förtjänar jag en tårtbit ;-) För idag blev det tårta igen, då vi firade Theo mycket i efterskott med bekanta.. o inte bara det: japp det blev mat från MAX med, men de blev även en promenad idag på 1,5h ute idag.. jag har börjat med Wii plattan och göra balansövningar varje dag och jag gör mina sjukgymnast träning.. så jag är på gott väg och snart vill jag inte ha några tårtbitar heller...

Ännu en utmanande vecka framför mig, det ska väl gå på något sätt.. vi säger minus 0,3kg nästa vecka med eller hur? :)

1 kommentar:

Frostrosor sa...

Grattis! Ett minus är alltid ett minus!