fredag 1 april 2011

Frutti 100% frukt smoothie



Jag har fått chansen igen att prova via Buzzador (läs längst ner i inlägget vad Buzzador innebär) denna produkt Frutti 100% frukt smoothie till min son på 1 år. Jag var lite skeptiskt först då jag var osäker om sonen kunde dricka via sugrör och om smakerna skulle gå hem hos sonen. Positivt överraskad blev jag när han både kunde använda sugrör och när han druckit upp sin dricka ville han bara ha mer och mer! En då och då får räcka, men har verkligen varit en stor räddning här hemma när sonen varit sjuk och verkligen behövt både få i sin näring och dryck! Har även bjudit på vänners barn och på öppna och det har varit omtyckt! En produkt som jag verkligen vill rekommendera vidare om man tänker ändå köpa smoothie till sitt barn!

Vad är Buzzador?
Ute på internet finns det en sajt/företag som heter Buzzador. Att vara medlem hos Buzzador innebär att få möjligheten att prova nya produkter och tjänster utan kostnad! Som man sedan berättar för sina vänner! Man ger feedback till tillverkaren vad man själv och ens vänner tycker om tillverkarens produkt eller tjänst! Vill du läsa mer följ denna länk.

Är du redan övertygad och vill vara med, följ denna länk, så framgår det att jag har bjudit med dig!

Inga kommentarer: