lördag 16 april 2011

Viktblogg v.15

Vet inte hur jag räknade förra gången.. men hur jag än räknade hade jag 1,9 kg kvar till målvikten och igår så hade jag tappat ytterligare 1,3kg.. vilket innebär att nästa onsdag (pga påsk) ska jag ha gått ner 0,6kg...

Det har ju inte börjat direkt bra, men både ute mat, tacos, fika, chips osv. Samtidigt så har jag mest bara "smakat" och inte vräkt i mig... så jag tror det är någorlunda lugnt ändå..

Stegräknaren hänger med stadigt och jag går iaf mina dagliga, vissa dagar lite extra.. har en extrem pollen allergi så promenaderna lockar inte så där jätte mycket..

Som ni ser så är det inte mycket mat recept som kommer ut på bloggen.. motivationen är lika med noll just nu.. här blir det typ varje vecka: korvsoppa, spaghetti med köttfärssås, kycklingstroganoff, grill mat osv.. men snart är påsken här och det innebär att jag vill göra det extra roligt med maten.. så jag ska kolla lite recept och vi ska ha besök av min kusin också hela helgen så det blir extra roligt att göra mat ihop!

Ja inte många kvar till onsdag och vägning.. wish me good luck! ;)

1 kommentar:

Frostrosor sa...

Hej o hå! Detta fixar du, på god väg mot målet!