lördag 9 april 2011

Viktblogg v.14

Jo men visst var jag vägde mig i torsdags och med bra framgång... har bara inte haft tid att skriva något inlägg.. det blev minus 1 kg och där med har jag gått ner minus 27 kg sen 12 januari 2010.. super nöjd! Nu är det ett kilo kvar och sen drar vi igång jämnviktsprogrammet.. längtar att börja faktiskt inhandla kläder utan att känna ja men snart är dem för stora ändå så varför satsa.. nu kan jag satsa för dem ska bäras av en nöjd kropp!

Promenader och stegräknaren följer med hela tiden och det mår jag toppen av.. synd bara att den där förbannade pollen ska störa i luften... o inte hjälper pollenmedicinerna heller.. jag som längtat efter våren, längtar redan till augusti då pollensäsongen för min del är över och jag kan njuta av svensk sommar kanske 1 eller 2 månader.. ja man ska inte klaga, vi har det bra ändå! Men man börjar seriös fundera en flytt till något annat land då det här landets klimat är inte alls anpassad för min kropp.. ja vem vet vad framtiden har att komma med ;)

Hörs om en vecka, förhoppningsvis i målet!

2 kommentarer:

Johanna sa...

duktig du är :)
jag har tappt 22kg sen jan-2010 Men har dryga 4a kvar innan ja är nöjd :)
men kunde inte låta bli att köpa mej ett par nya jeans idag :)

Frostrosor sa...

Grattis till din fina prestation!