onsdag 15 september 2010

Viktblogg v.37

Fy fan vad jag är besviken på mig själv, men de var ju inte så oväntat!!! + 1 kg BLÄÄÄ!!! Sedan i torsdags natt har min son varit mycket kraftigt förkyld och jag har sovit med han i soffan och han varit i min famn typ dygnet runt, så inga promenader har det blivit mer än 1 dag på ca 30 minuter.. i all detta elände hade ju så klart min man köpt hem cheese snacks (för jag tyckte han skulle unna sig något) och vem blev svag för dem på kvällarna när allt kändes så hopplöst.. så ja, massa gott och plus ett kilo på vågen.. det är bara att bita i det sura äpplet! Jag hade sagt att när jag går under 80kg köper jag mig en viktväktarens stegräknare.. men de fick bli det redan idag, för att jag ska få upp motivationen! Nu kör vi sten hårt en vecka och får resultat!!! Inget vin eller gott som inte är från viktväktarna.. dock har jag en stor nackdel som jag inte kan göra något åt.. o det är mina mediciner som jag blev tvungen o äta nu igen.. o deras biverkning är viktuppgång.. men skam den som jag ger sig! Jag ska lyckas, ny kör vi!!!

1 kommentar:

Katja sa...

Jag förstår dig, man har tyvärr sina dåliga dagar och perioder ibland, och oftast så blir det lätt så när barn blir sjuka och man har inte orken. Men du kommer fixa detta, det vet jag.