torsdag 9 september 2010

Viktblogg v.36

Mitt mål denna vecka var -0,6kg så att jag får min guldstjärna.. Jag hade gått NER -1,7kg på EN VECKA, GISSA OM JAG ÄR SUPER STOLT!!!! :)) Nu är det bara en halvkilo från mitt delmål 1: 80kg ... nästa vecka om jag slår det, ska jag unna mig något. Får fundera vad det blir! Motivationen är tillbaka till 100%!

Frågar som många ställt, vad har du gjort annorlunda den här veckan? Ja om jag visste det, jag tycker jag har inte gjort så mycket annorlunda.. men i för sig, varit från småätande och chips och jag har promenerat sådär 2-3h promenader ute.. nästan varje dag.

Nu tutar vi och tar en vecka till framåt, nästa vecka blir det minst -0,5 kg!

2 kommentarer:

johanna sa...

grattis.. :)
vet själv hur glad man blir..

Katja sa...

Jätte stort grattis. Fortsätt så :)