onsdag 18 augusti 2010

Viktblogg v.32

Vecka 32 började jag på viktväktarna. Efter att ha verkligen njutit fullt ut hela 9 månader av graviditet och sen väntat in att prinsen ska sluta amma, är det dags att tag i de kilona som finns kvar i kroppen. Jag har sagt att jag vill väga lika mycket på sonens 1 års dag som jag vägde när jag började vänta på honom dvs. 71 kg.

Startvikt är: 84,6kg

Imorgon är första invägningen efter en vecka, ska bli spännande och se vad vågen säger. Jag har dock inte jätte stora förväntningar då jag vet att vi kvinnor samlar lite extra mycket vätska en gång i månaden och jag börjar närma mig den punkten av månaden..

Det är helt underbart hur viktväktarna har förändrats med åren och nu ännu bättre. Idag kör vi något som kallas propoints där man tar hänsyn i allt vad det gäller mat, inte bara protein och fett och socker utan allt!! Vill du veta mer? Gå in på viktvaktarna.se

1 kommentar:

Katja sa...

ahaa...ska nog gå med där med, tror man är mer motiverad då, samt att barnen kan äta samma mat som jag istället för dem där dieterna.