lördag 29 januari 2011

Vinnarna i tävlingen - Vinn en gåvobox från Cliniderm

Nu har jag gått igenom alla deltagarnas svar och motiveringar. Tyvärr var det några som missat att man skulle skriva motiveringen i bloggen, där med blir dem tre som skrev motivering i bloggen automatisk vinnare i tävlingen!

Grattis:
- Anita
- Elin
- Michaela

Jag har även valt att en vinnare bland dem som bara mailat in och vinnaren är:

- Anne

Svaren på frågorna har ni här:

Vad är Cliniderm anpassat efter?
Cliniderm är anpassat efter den moderna kvinnan i Norden: en kvinna som lever ett aktivt liv och som varje dag ställs inför många beslut.

Varför är rengöringen en viktig del av hudvården?
För att under dagen utsätts huden för smuts, föroreningar och andra orenheter.

Vilken produkt rekommenderas för vintern?
Cliniderm Barrier Repair Face Cream

Tack alla som deltog och hoppas ni tycker om produkterna lika mycket som jag! Skriv gärna och berätta till mig vad ni tyckte!

1 kommentar:

Katja sa...

Ja det var synd att jag inte hade fattat att man skulle skriva motiveringen i bloggen. Men grattis till er som vann =)