fredag 21 januari 2011

TÄVLING! - Vinn en gåvobox från Cliniderm

Tänkte dra igång en tävling här inne då jag fått chansen att få vara med och buzza på Cliniderms produkter. Cliniderm är en hudvårdsprodukt som är väl anpassad till en modern nordisk livstil! Detta är en produkt som säljs exklusivt på apoteket. Jag har själv provat produkterna en vecka och blev positiv överraskad av effekten och hur skön produkten är för min hud. Jag har provat flertal produkter och måste nog säga att de här produkterna hamnar på min topplista. Därför vill jag ge er chansen att vinna en gåvobox (Fyra personer har chansen att vinna):




Gåvoboxen innehåller följande:
-Active Protection Day Cream, 5ml
-Age Delay Serum, 2ml
-Ultra Soft Cleansing Milk, 5ml
-Barrier Repair, 5ml: Extra rik formula som effektivt skyddar torr och stram hud.
-Optimail Strenght Night Cream, 5ml: Stärkande nattcreme för normal till torr hud.
-Ideal Balance Skin Tonic, 5ml: Uppfriskande och milt exfolierande ansiktsvatten för normal till torr hud.


Vad ska du göra för att vinna?

Svara på dessa 3 frågor (svaren hittar du på Cliniderms hemsida):
1. Vad är Cliniderm anpassat efter?
2. Varför är rengöringen en viktig del av hudvården?
3. Vilken produkt rekommenderas för vintern?

Svaren ska du skicka till mig via mail (minabloggar@hotmail.com) och skriv motivering varför just du ska vinna i denna post! Du behöver inte lämna adress eller telefonnummer än, utan jag kontakter dig via mail om du vunnit och sedan tar emot post adress så jag kan skicka vinsten till dig!

Tävlingen pågår till och med fredag den 28 januari kl. 22:00


Vad är Buzza?
Ute på internet finns det en sajt/företag som heter Buzzador. Att vara medlem hos Buzzador innebär att få möjligheten att prova nya produkter och tjänster utan kostnad! Som man sedan berättar för sina vänner! Man ger feedback till tillverkaren vad man själv och ens vänner tycker om tillverkarens produkt eller tjänst! Vill du läsa mer följ denna länk.

Är du redan övertygad och vill vara med, följ denna länk, så framgår det att jag har bjudit med dig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

Håller tummarna för att jag får testa ett kit!
Mvh Elin
(ellebellejul@gmail.com)

Michaela sa...

Min hy är av den typiskt nordiska, torr och flammig nu på vintern. Jag har ännu inte hittat det märke som har de optimala produkterna för mig. Har inte så mycket pengar att lägga ut, så det skulle vara perfekt att få prova om Cliniderm är det rätta märket för mig!

Anita sa...

Jag har tydligen den typiskt nordiska hyn, förstod jag när jag läste på Cliniderms hemsida.
Torr, fnasig och stram på vintern, på sommaren blir den lätt fet och blank.
Ännu har jag inte hittat några produkter som gör min hy len och slät som man vill ha den.
Jag skulle bli jätteglad om jag fick chansen att testa Cliniderm, innan jag köper.

mvh Anita E