torsdag 20 januari 2011

Viktblogg v.3

Jippidippi doo! Minus 0,7kg startar vi årets första viktväktare vecka. Super nöjd! Har en vän som går där också och vi gjorde en utmaning till nästa vecka att vi ska ner 1kg på en vecka. Så det blir inte att god saker i helgen, utan kör sten hårt en vecka och försöker nå min och min väns utmaning 1kg på en vecka. Det är ju inte omöjligt!

Vill passa på och skriva här också att promenaderna är igång igen. Imorse blev det hela 90 minuter promenad här i området och se efter vad som finns. Mest hus, hus och lite till hus. Eller skog och äng om man vill då dit, men de vågar inte jag.

Tipsar även om en tävling som Frostrosor kör nu: Smoothie tävling. Mitt bidrag ska jag lämna på lördag. Ni har tid på er till på söndag!

Jag kommer även köra igång här en tävling imorgon, så glöm inte att kika in!

En ny vecka men utmaningen 1kg ner, nu tutar vi och kör!

2 kommentarer:

Frostrosor sa...

Grattis! Vad duktig du är! Och oj, vilken utmaning till nästa veckan! Heja heja, det här fixar du! :-)

Och tack för länkandet till tävlingen! Det ramlar in bidrag lite sakteliga!

johanna sa...

Detta fixar du :)