onsdag 20 juni 2012

Buzzador - Nya Flux Fresh



Denna gång via Buzzador (läs längst ner i inlägget vad Buzzador innebär) fick jag chansen att prova Nya Flux Fresh.

"Flux Fresh ger dig en god andedräkt och starka tänder. Produkten har en kliniskt dokumenterad effekt mot dålig andedräkt och är framtagen i samarbete med svenska tandläkare. Det är kombinationen av zinklactat och en låg dos klorhexidin som tar bort den dåliga andedräkten. Flux Fresh har samma fluorhalt som Flux Original och Flux Mild, 0,2% Natriumfluorid. Flaskan har en doseringspump som ger en exakt dosering och finns i storleken 500 ml. Flux Fresh har en smak av Fresh Mint och är helt utan alkohol."

Min man är "stor" förbrukade av munskölj och senast var jag snål och inhandlade från Ullared noname produkter som han tyckte var helt okej. Efter att han fått prova FLUX FRESH, åkte alla gamla produkter till papperskorgen. De är fräsch, de är "gott" och det är enkelt! De blir en annan "belägning" i munnen efter de här, de billigare varianterna gav sträv smak i munnen. Jag testade också både billiga och den här produkten och måste hålla med mannen: Betyg 5 av 5!



Vad är Buzzador?
Ute på internet finns det en sajt/företag som heter Buzzador. Att vara medlem hos Buzzador innebär att få möjligheten att prova nya produkter och tjänster utan kostnad! Som man sedan berättar för sina vänner! Man ger feedback till tillverkaren vad man själv och ens vänner tycker om tillverkarens produkt eller tjänst! Vill du läsa mer följ denna länk.

Är du redan övertygad och vill vara med, följ denna länk, så framgår det att jag har bjudit med dig!

Inga kommentarer: