torsdag 10 februari 2011

Viktblogg v.6

Jag känner mig ganska stolt att jag tog en sväng förbi viktväktarna.. min snälla pappa körde mig idag till Akuten för buksmärtor och när jag kom därifrån sa han att självklart ser jag till att du hinner väga dig nu en snabbis så behöver du inte åka ikväll och väga dig.. o i sista minuter var vi där med, 1 minut kvar innan lektionen började.. jag bara vägde mig och åkte hem..

Hur gick det då? Minus 0,2 kg och jag är stolt.. det betyder att allt det som jag fått plus förra veckan när jag inte vägde mig där på plats och sen lite till gått ner.. känns bra att starta en ny vecka på detta!

Har slutat med allt gott på veckorna, äter frukt nu en hel del! Tack för tipsen! Apelsin och mango ligger dock fortfarande bland favoriten... lördagar är att jag får unna mig något gott då det är melodifestival kväll...

Jag ska vara ärlig och unnade mig lite glass idag.. det förtjänar jag efter en sådan här dag! Men de ska inte bli en vana.. ibland behöver man få njuta lite lite lite..

En vecka i taget, nu siktar vi mot nästa torsdag!

1 kommentar:

Frostrosor sa...

Hurra! Plus igen! Bra kämpat!