torsdag 14 oktober 2010

Viktblogg v.41

Idag var jag i valen och kvalet om jag ska ta mig ner till viktväktarna.. Min son och jag har varit sjuka hela veckan och då blir det inte så mycket de här med att skriva ner vad man äter och tanke på att maten smakar typ inget och allt gott och sött smakar bättre.. ja ni förstår ekvationen.. MEN jag har varit bestämd hela veckan att bara viktväktare produkter dvs. viktväktare chips, viktväktare voffels m.m. O då kom jag på att jag har ju inget kvar hemma, så jag inte till viktväktarna behöver jag gå en hel vecka utan något gott.. o det går ju inte.. då vi bestämde oss att ta en promenad till viktväktarna, dock lite senare än vanligt..

Resultatet: JO minus 0,2 kg .. jätte nöjd.. sjuk en vecka, bara 2 mindre promenader, gottat med viktväktare produkter och inte skrivit lista..

Får se hur nästa vecka blir.. förhoppningsvis betydligt större och bättre resultat :) Men så länge jag går ner är jag nöjd :))

1 kommentar:

Katja sa...

Det är jätte bra att du tog dig dit i alla fall och att resultatet vart positivt. även om man är sjuk så är det bra att du orkat tänka ändå att bara deras produkter. Själv så är jag värderlös på den punkten, jag ska ha äkta vara när jag mår dåligt :) Vilket tyvärr har vart för länge nu, men jag ska resa mig igen, snart