fredag 16 september 2011

Viktblogg v.37

Nu så kom jag iväg igen och vägde mig, var lite nervös för mot slutet av förra veckan kom tröstätande och jag kände att jag ville vara förtjänt av lite godis och chips.. undra varför man aldrig förtjänar något nyttigare alternativ? O visst gick sockerkakan åt det som blev kvar! Men vet ni vad, det får det göra så ibland. Måndag var det nya tag och det gick ju bra, minus 1,3 kg på två veckor. Super nöjd!

Igår kände jag däremot att hur ska jag motivera mig igen, känns som hamnat i ingemansland där jag varken vet ut eller in hur jag tar mig framåt i oavsett vad saken gäller. Idag känns det lite bättre trots att jag är förkyld.. man får bara stanna upp lite och reflektera vad som har hänt, vad som är på väg att hända och vart nästa steg går åt!

Nu vecka med nya möjligheter!

Inga kommentarer: