fredag 26 oktober 2012

Det är dags för JULMYS?!?!


Jag vet, det är inte jul än.. men jag hoppas ni ursäktar mig för vi ska nämligen inte vara hemma under december.. eller ifs vem vill ursäkta mig som kommer vara nästan hela december i 30 graders värme?!? Så tanke på att vi ska ut och resa, tyckte mannen att de så klart en julälskare som jag, måste få lite julmys!

Berättade för sonen att de blir pepparkaksmys, så var hans första reaktion: TYCKER INTE OM! Sen förklarade jag för honom att vänta tills du ser dem kommer du komma ihåg vad det är.. o ni skulle ha sett hans leende! Mamma, åhhhh! JAG ÄLSKAR DEM! En lycklig kille!

Tänkte även att de var dags för litet inlägg, för det var ju alldeles för länge sen jag bloggade... Har fått inflammation i min högra hand sen ett tag tillbaka.. nu utan att ha lyssnat på kroppen har den svullnat upp så har egentligen STRÄNGA FÖRBUD från läkare att belasta armen och ännu mindre sitta vid datorn och mobilen. Men ville kika och önska alla en riktigt härlig helg!

Ps. Återkommer om hur BLOSSA 2012 smakade ;-)

Inga kommentarer: