torsdag 13 oktober 2011

Viktblogg v.41

Ja ni har nog märkt att det har inte blivit mycket veckoblogg om vikten.. för vet ni vad.. jag har så mycket ursäkter att komma med... har varit sjuk, sonen varit sjuk, haft besök av gudson, det är kallt, det är synd om mig, det är bara idag för vi ska fira, det är det är det är.. bara ursäkter! Har ni tänkt på vilka proffs vi är på att ha ursäkter och definitivt att ursäkta varför jag får unna mig godis, kakor, bullar, chips, mat i mängder osv! Men vem är det vi lurar, förutom oss själva?

Ja med det sagt förstår ni att jag har gått upp i vikt, lite varje vecka.. blev däremot jätte förvånad idag att det hade vänt och hade gått ner minus 0,2kg... än en gång ska jag försöka göra ett försök att gå ner i vikt.. att hålla mig.. gjorde bra försök idag när var fika.. hade världens match med mig om jag ska ta en bulle till eller inte.. men de slutade med att jag drack två koppar te och jag var lika nöjd för det och lite stolt över mig själv! Små steg och sakta men säkert på väg åt rätt håll igen..

Inga kommentarer: