måndag 20 juni 2011

Viktblogg v.24

Sommaren är här och blogg motivationen är inte på topp och inte för den delen viktväktarna heller. Förra måndagen hade jag även en titthålsoperation i knä och det gjorde att motion var långt ifrån min lista. Var glad om jag kunde halta mig inom huset fyra väggar ;) Men i torsdags körde min man ändå till viktväktarna och till min förvåning stod det i vågen minus 0,6kg. Självklart är jag jätte glad, men jag har bestämt mig att torsdag innan midsommar är min sista dag för vägning, sen så tar jag 2 månaders semester. Jag återkommer till viktväktarna igen i slutet av augusti när ordningen hemma är återställd: 2 vuxna som arbetar och en liten som går på förskolan. Det kommer dock komma ändå lite recept på massa goda saker under sommaren om bara inspiration infaller och kameran kommer ihåg att vara med på ett hörn ;)

Önskar redan nu en riktig skön och trevlig sommar till alla mina läsare, hoppas ni glömmer inte njuta av livet också för det har jag tänkt att göra.

Lycka är att vara nöjd med sig själv och äta massa god mat!

Inga kommentarer: