lördag 11 juni 2011

Viktblogg v.23

Vet ni en sak, jag har funderat och granskat mig själv i spegeln och kommit fram till att jag är så himla nöjd med min kropp! Visst finns det någon extra kilo här och lite fett där, men jag bryr mig inte för jag tycker jag ser bra ut och jag älskar min kropp! Jag har fött min prins, jag älskar mat och jag älskar sommaren! Så låt min kropp vara den det är och låt oss njuta av livet! Med de sagt bjuder jag på lite foton från en härlig matresa i Finland = studentfest och sol i Åbo, japp vågen sa plus 0,6kg och det är helt okej för mig!





Åker ni till Åbo någongång måste jag rekommendera er att äta på Svarte Rudolf, så god mat. Lite mer exklusivt, men jag lovar ni får god mat för pengarna!



Själv åt jag lamm med vitlökspotatisgratäng (OBS! Ingick även rödvinssås, men pga min allergi fick vi ta bort den)..



.. medan min man åt oxfile med aureraost....



... båda smakade ljuvligt!

Inga kommentarer: