söndag 15 maj 2011

Före och efter bilder (skillnad ca 1 år och 2 månader)

Vi pratade om det här på kalaset och vi har pratat om det här med många tjejkompisar.. hur kommer det sig att man själv aldrig ser någon skillnad hur mycket än man går ner i vikt.. jag har gått ner ca 27kg på 1 år och 2 månader och ändå ser jag inte mig som smal.. min bild av mig förändras inte fast jag har mindre storlekar och jag vet att jag gått ner i vikt.. samtidigt någonstans i min värld vet jag att jag gått ner i vikt, för jag kan bada med bikini och jag tycker jag ser helt okej ut.. jag tänkte att jag skulle bjuda på en före och efter bild, men de blev kämpigt för jag hade inga bilder på mig själv helbild.. så jag fick låna bilder av en kompis och min kusin som lyckats ta bilder på mig något sådär helbild.. tack för det..




Jag feb 2010 (ovanför) och jag april 2011 (nedanför)




Visst måste jag hålla med nu när tittar på bilderna så här (fast de är inte av de bästa bilderna) att det har hänt något i kroppen... kanske bra att påminna sig ibland så orkar man kämpa vidare mot målen :))

Inga kommentarer: