lördag 25 augusti 2012

Lite tankar...

... sedan sen våren har jag inte riktigt vetat vart jag vill ta vägen med denna blogg.. bloggen startades ursprungligen för att ha samlingsplats för mina recept och de har varit riktigt användbart. Samtidigt som de har varit en dagbok för mig att göra följa själv min vikt resa jag gjort nu så länge.. någonstans på vägen började jag se att folk faktiskt tittade in och tänkte att jag kanske får de bli en intressant blogg, men jag har varken tid eller motivation för det. Jag är "bara" en normal svenssson med väldigt enkel mat med få få gången jag orkar anstränga mig och faktiskt baka också. Bak receptet är det ju det som går åt och de märks så fort man lägger ut en sådan recept så höjs tittarsiffrorna.

Sen har vi några tappra som faktiskt kommenterar och jag skäms för att jag inte svarar på kommentarerna.. men jag och min mobil är inte vän med varandra när de gäller kommentera på bloggar och då säger jag oftast jag tar de sen när jag sitter vid datorn och så försvinner de ur huvudet.

Sen upptäckte jag att jag älskar att få blogg uppdateringar via facebook, så jag tänkte att så tänker kanske andra också, så jag skapade en facebook sida till bloggen. De har nog blivit också mer av misslyckande än en hit.. för även där "orkar" jag inte vara så aktiv som jag skulle vilja.


Så jag tror nog att de här kommer falla lite mer tillbaka till att jag uppdaterar när de blir ny recept som vi i familjen vill spara på och viktbloggen blir mer spontant när jag känner för det.. övrigt hoppas jag på massa nya produkter på att testa, de är det jag brinner för och tycker om att ge feedback på till företag som nya användare.


Vill tacka er alla som fortsätter att titta in och kommenterar, jag ska försöka bli bättre att vårda om er. Är tacksam att ni finns där ute.

Hoppas ni har en härlig lördag, själv ska jag snart krypa till sängs.

2 kommentarer:

Millas Hälsoblogg sa...

Du ska skriva det som är dig varmast om hjärtat:)
Ha det gott

min mat och vikt sa...

Tack snäll :) Ha gott du med!